Informacja o wybranym wykonawcy
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Zapytanie ofertowe – wyżywienie
Głogów, 17.02.2019r.
Żłobek Niepubliczny "Bajkonet"
Barbara Walczak
ul. Spółdzielcza 17
67-200 Głogów
Tel: 508 232 609
e-mail: barbara1025@wp.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2019
na zapewnienia wyżywienia w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków europejskiego funduszu społecznego "Szansa na powrót do pracy - nowy żłobek w Głogowie!".
Miejsce i sposób składania ofert
Propozycję cenową / ofertową należy złożyć w terminie
do dnia 24.02.2019 r. do godziny 24:00 osobiście w Żłobku Bajkonet ul. Spółdzielcza 17 A, 67-200 Głogów lub na adres mailowy: barbara1025@wp.pl . Propozycja otrzymana przez Zamawiającego po
terminie podanym powyżej zostanie zwrócona wykonawcy.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
barbara1025@wp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Barbara Walczak
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
508232609
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie cateringu dla
30 podopiecznych żłobka „Szansa na powrót do pracy - nowy żłobek w Głogowie!", w formie trzech posiłków dziennie: śniadania i pierwszego dania - zupy w godzinach dopołudniowych oraz drugiego
dania obiadowego w godzinach popołudniowych.
Usługa obejmuje przygotowywanie zestawów cateringowych codziennie na bieżąco, w ilości ustalonej każdorazowo przez Zamawiającego dla docelowo 30 dzieci, ze świeżych produktów, wysokiej jakości, w
uwzględnieniem wymagań określonych odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2008 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2017 r., poz. 149 z późn.zm.), rozporządzeń
wykonawczych i innych obowiązujących w tym zakresie przepisach, z zachowaniem zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli – HACCP, zasad żywienia i dietetyki stosowanej,
opracowanej przez Instytut Żywności i Żywienia.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi cateringowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: dolnośląskie Powiat: głogowski Miejscowość: Głogów
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zapewnienie wyżywienia dla 30 dzieci żłobkowych w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków europejskiego funduszu społecznego "Szansa na powrót do pracy - nowy żłobek w Głogowie!".
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie trzech
posiłków dziennie tj. śniadanie, I danie obiadowe, II danie obiadowe + deser dla grupy maksymalnie 30 dzieci.
Posiłki będą dostarczane 3 razy dziennie w godz. od 8:30 do 8:45, 10:30- 10:45 oraz od 12 :30 do 12:45.
Szacunkowa ilość dni świadczenia usługi: 252
Jeden pakiet wyżywienia dla jednego dziecka w jednym dniu pobytu w żłobku zawiera: śniadanie, obiad dwudaniowy (zupa i drugie danie), deser.
Obowiązki Wykonawcy usługi:
- wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w żłobku w dni, w które odbywają się zajęcia w Żłobku Bajkonet w Głogowie tj.
od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych oraz innych dni, w których nie odbywają się zajęcia dla dzieci. Dostarczenie realizowane będzie przez Wykonawcę na jego
koszt.
- wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i normami bezpieczeństwa zgodnymi ze standardami HACCP, w jakości i
konsystencji potraw odpowiednich dla dzieci w wieku od 1 do 3 lat. Posiłki muszą spełniać wymogi żywieniowe zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci w wieku do 3 lat oraz zgodnie z
obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywności i Żywienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci i ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą. Rozliczenia finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie
na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ceny brutto jednodniowego posiłku dla jednego dziecka. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości posiłków, Wykonawcy nie przysługują żadne
roszczenia.
Pojemniki są odbierane, a ich mycie i dezynfekcja odbywa się w zakładzie macierzystym.
W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.
Kod CPV
55520000-1
Nazwa kodu CPV
Usługi dostarczania posiłków
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Barak
Harmonogram realizacji zamówienia
0d 01.03.2019r. do 31.03.2020r. pięć razy w tygodniu, trzy razy dziennie w określonych godzinach, od poniedziałku do piątku z wykluczeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni okolicznościowo wolnych od zajęć.
Załączniki
• Umowa.
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiadają aktualne zezwolenia Stacji
Sanitarno-Epidemiologicznej, stwierdzające spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do żywienia zbiorowego oraz możliwości prowadzenia cateringu, samochodu dostawczego przystosowanego do
transportu posiłków wraz z zezwoleniem wydanym przez Stację Sanitarno- Epidemiologiczną.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią klauzule społeczne, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć
stosowne oświadczenie do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby w związku z realizacją zamówienia zatrudniał osobę(y) na umowę o pracę najlepiej z poniższych grup:
-iii. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
-osoby samotnie wychowujące dzieci- osoba samotnie wychowująca dziecko w rozumieniu przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
W celu weryfikacji statusu osób zatrudnionych przed podpisaniem umowy
należy dostarczyć do wglądu deklarację DRA wraz z załącznikami za styczeń 2019r.
Dana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie krótszym niż na 14 dni przed dniem złożenia oferty. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie udokumentować fakt
zatrudnienia osoby, o której mowa wyżej (np. ewidencja czasu pracy). Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osoby. Osoba
spełniająca dane wymagania musi być zatrudniona przez cały okres trwania umowy. W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego
określonych osób , Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości iloczynu najniższego wynagrodzenia, wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne,
oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia, chyba że Wykonawca wykaże, że zgłosił ofertę pracy określonej osoby w Powiatowym Urzędzie Pracy , a niezatrudnienie osób nastąpiło z przyczyn
nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy, będzie uznany w szczególności brak osób zdolnych do wykonywania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane
zamówienie i w jego okresie realizacji.
Spełnienie przez wykonawcę warunków jest obligatoryjne do udziału w postępowaniu.
Brak ich spełnienia spowoduje odrzucenie oferty.
Wiedza i doświadczenie
Brak.
Potencjał techniczny
Brak.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Brak.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Brak.
Dodatkowe warunki
Brak.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub wynikły z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiany mogą dotyczyć: terminu obowiązywania umowy, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. O zmianach Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie nie późniejszym niż 7 dni kalendarzowych. Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości usług mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od zapotrzebowania w trakcie realizacji projektu.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniom.
Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oświadczenie o posiadaniu uprawnień
Zamówienia uzupełniające
NIe dotyczy.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny:
a) cena - 60 %
b) zatrudnienie osób na umowę o pracę i z określonej grupy, spełniając klauzule społeczne- 40%
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:
Najniższa cena 60 pkt. , każda kolejna wyższa o 10 pkt mniej.
Zatrudnianie osób na umowę o pracę 10 pkt.
Zatrudnianie osób niepełnosprawnych 15pkt.
Zatrudnianie osób samotnie wychowujących dziecko 15 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów spośród ofert ważnych, niepodlegających odrzuceniu, złożonych przez Wykonawców niepodlegających
wykluczeniu.
Wykluczenia
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie
podlegają wykluczeniu na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu
Spójności na lata 2014 – 2020 z dnia 19 lipca 2017r. wydanych przez Ministerstwo Rozwoju (Weryfikowane przez Zamawiającego na podstawie Oświadczenia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są powiązani kapitałowo i osobowo z Zamawiającym. W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne
oświadczenie do niniejszego zapytania ofertowego.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią klauzule społeczne, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć
stosowne oświadczenie do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
BARBARA WALCZAK BAJKONET
Adres
Spółdzielcza 17A
67-200 Głogów
dolnośląskie , głogowski
Numer telefonu
508232609
NIP
6931339519
Tytuł projektu
Szansa na powrót do pracy - nowy żłobek w Głogowie!
Numer projektu
RPDS.08.04.01-02-0026/17-00